sobota, 13 września 2014

Od Village C.D Ranger'a

- Nico! - wrzasnęłam uradowana.
Nico był moim dawnym przyjacielem. Kiedyś nawet się lekko w nim podkochiwałam... ale kiedy odszedł... chyba mi przeszło... trochę się obawiałam, że to odczucie znowu się obudzi...
- Vil - uśmiechnął się - Miło cię znów widzieć.. - spojrzał krzywo na ranger'a. Zawsze był negatywnie nastawiony do innych basiorów.. nie licząc  Matt'a... w końcu był jego bratem... no.. i Nyeusi... dwa wyjątki... ale inni... zawsze był tym bardziej surowym i stanowczym Alphą.
- Wracasz na swoje stanowisko? Kim na pewno się z tobą podzieli... Oh! A to Ranger - wskazałam na basiora stojącego obok mnie. - Ranger to to Nicodemus.
- Pomyślę... no i... miło mi poznać - odparł stosunkowo sarkastycznie.

<Ranger, Nico? Kto pierwszy ten lepszy :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz