czwartek, 18 września 2014

Od Ranger'a C.D Village

Wynurzyłem się zza Village z głośnym:
-Buuu!!!
-Aaaaaa!!! - krzyknęła. - przestraszyłeś mnie!
Zacząłem się śmiać. Village zanurkowała. Po chwil poczułem że coś mnie ciągnie na dno. Nabrałem powietrza i zanurzyłem się. Wadera puściła mnie i zaczęliśmy pływać przy dnie. Jej pierwszej skończyło się powietrze, więc wynurzyła się na chwilę. Potem ja musiałem zaczerpnąć powietrza. Gdy płynąłem przy dnie nagle zobaczyłem coś świecącego. Podpłynąłem bliżej i odkryłem że to perła. Wskazałem w górę. Village zrozumiała i wynurzyliśmy się.
-O co chodzi? - Spytała podpływając do mnie.
-Zamknij oczy.
-Ale...
-Zamknij
Wyciągnąłem do niej łapę z perłą.
-Otwórz.
-Ach jaka śliczna perła! - zawołała gdy otworzyła oczy.
-Dla ciebie.
-Dziękuję. Piękna.
Popłynęła do brzegu żeby odłożyć perłę.

<Village?Całkiem długie mi wyszło ;D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz