środa, 14 sierpnia 2013

Od Nyeusi'ego C.D Scrouge

- Opowiedzieć coś o sibe.. Ale co konkretnie?
- jak możesz to wszytko..
- Ugh..- wziąłem głęboki oddech- Urodziłem się gdy moi rodzice, czyli Jing i Jang inaczej dobro i zło, postanowili założyć rodzinę, jednak po moich narodzinach ojciec stwierdził, że to był błąd, uważał mnie za skazę na jego rodzie, mama zaś uważała, że jestem jej skarbem i nigdy mnie nie odda.. jednak mój ojciec był silniejszy niż ona, zło świata zasilało go, a dobra jest niestety mniej.. mama przegrała, jednak ojciec jej nie zabił, nie był tyranem, wygnał mnie, a ją uwięził gdyż nie chciał by zrobiła coś  czego nie powinna.. wędrowałam przez większość życia.. doszedłem do miasta.. tam ukryłem się pośród cuchnących kontenerów, i tam znalazłem Nyeupe, White i Black'a, zaopiekowałem się nimi.. ale w sumie.. to hm.. może opowiem o sobie coś innego.. może to, że.. jestem dość miły, ale do granic, albo to, że potrafię nieść dobro, że jestem wilkiem Jing i jang, moim hobby jest... jest.. em.. w sumie to nie wiem czy mam jakieś hobby, a ogółem czym można nazwać hobby? Może to, że lubię sobie trochę pośpiewać, albo porysować.. albo latać.. nie wiem.... hm.. coś jeszcze chcesz wiedzieć?

>Scrouge, ale się rozpisałem XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz