niedziela, 11 sierpnia 2013

Od Jade C.D. Ammi

Siedziałam sobie nad morzem. Podeszła do mnie pewna wadera
- Cześć . Jestem Ammi. Nie przeszkadzam??? - spytała
- Nie - odparłam - Jestem Jade.
Wadera usiadła obok mnie i obserwowała mnie.
- Mogę wiedzieć o co chodzi??? - spytałam
- O nic. - odparła. - Masz jakieś hobby?
Podleciała Perrie.
- Co porabiasz Jade? - spytała
 - Rozmawiam - Uśmiechnęłam się - to jest Ammi a to Perrie - przedstawiłam je sobie
- Hej Perrie - powiedziała Ammi głaszcząc ją za uchem
- UUU Ona to uwielbia. - odparłam - Wracając. Tak mam hobby. Śpiew. Potrafię sama zaśpiewać tak jak 4 osoby na raz! - odparłam
- Żartujesz? - powiedziała Ammi
- Wcale - szepnęłam.
- Zaśpiewaj coś - poleciła Ammi

- Niesamowite! - odparła
- Dzięki. W końcu moim żywiołem jest muzyka. A ty masz jakieś hobby? - spytałam

<Ammi???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz