wtorek, 2 lipca 2013

Od Kovu

Szłem przez nieznany las. Ujrzałem ogromne drzewo. Usiadłem pod nim i po prostu usnąłem. Obudziłem się dopieru późnym wieczorem. Otworzyłem oczy. Nade mną stały dwie wadery i jeden basior.
 -Kim jesteś ?- zapytała jedna z nich, dostojnie stając naprzeciwko mnie.
 -Zwą mnie Kovu.- odparłem podnosząc się
 -Skąd jesteś i co tutaj robisz?
 -Jestem z bardzo daleka...- nie chciałem mówić-... I tylko tedy przechodzę.
 -Z jakiej watahy pochodzisz?
 -Nie mam watahy- spuszczam głowę i ruszam powoli przed siebie.
 -Zaczekaj...- zatrzymałem się i spojrzałem na waderę.- Jestem Valkira, Alfa tej watahy. Może chcesz do nas dołączyć?
 -Dziękuję, z chęcią - uśmiecham się. 
 -A to jest Matt- wskazuje na basiora- i Kim- popatrzyła na waderę.

 (Chce ktoś dokończyć?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz