wtorek, 9 kwietnia 2013

Od Matt'a

Wędrowałem po terenach watahy szukając nowej wilczycy o której opowiadała mi Valkira.
Znalazłem ją przy wodospadzie. Podszedłem do niej.
- Cześć.
- Cześć.
- Jestem Matt, samiec Alpha, a ty to pewnie Jessie nasza samica Betha- uśmiechnąłem się do wilczycy.
- Zgadłeś.
- Nie zgadywałem, Valkira mi wszystko powiedziała.
- Aha. Miło cię poznać.
- Mi ciebie również, może się przejdziemy? O ile chcesz.
- Czemu by nie. A dokąd pójdziemy?
- Może by tak nad morze. Odpowiada ci?
- Tak.
 Poszliśmy spacerem nad morze... jakieś tam. Valkira jeszcze mi nie powiedziała jak się nazywa. W każdym bądź razie droga nie trwała długo i byliśmy już po pięciu minutach nad morzem. Był akurat zachód.
- Piknie.
- Prwada.
- Chodź usiądziemy przy tej palmie.



<Jessie? ;)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz